background

.:mamayin papabear:.

.:mamayin papabear:.

.:mamayinpapabear:.

.:mamayinpapabear:.
~forever love~

Saturday, June 12, 2010

MINI ALBUM aku

akan release somewhere in july. da lama tak hapdet blog sebab jaga nenek aku, tapi arini aku curik 15 minit jap nak promote kat kawan-kawan... silelah layari myspace aku

http://www.myspace.com/adzrinadzhar/music/playlists

untuk preview singles aku.. i bet my music is FRESH - NGAM - dan BEST! (takpela perasan sikit kan nak promote) ok - dua minit lagi untuk typing (sambil tengok jam), i really wish dapat hapdet sume tapi ye la, nenek aku like she does not want others to take care of her - nape entah. terpaksa aku tggalkan suami kat umah.. dalam hal ni, suami yang dapat credit lebih2 dari fmli aku sebab sangat2 la faham dan membantu..especially part tolong bagi mandi maktok..kalo takde die la yang dukung, terpaksa la tipon kawan2 nak sewa kren..  hahaha Astaghfirullah. maktok da pon di bawak balik ke umah sebab doctor kata da tak ada harapan! takpe........ wish me all the best for the album dan maktok..

Till then,

No comments: