background

.:mamayin papabear:.

.:mamayin papabear:.

.:mamayinpapabear:.

.:mamayinpapabear:.
~forever love~

Sunday, July 4, 2010

MENYIBUKKAN DIRI

bulan yang menyibukkan diri aku ni aku tuju khas pada aku dengan ucapan
"Semoga Berjaya dan Jaga Diri Baik-Baik, Aku sentiasa menyayangi diri aku"

bosan giler mukadimah tu, what to do? aku tak dapat fikir mukadimah yang lebih baik lagi buat masa ini.
dulu aku citer pasal si thomas, skang aku nak citer pasal world cup pulak. sebelum tu, citer pasal sorang budak ni dulu,

Before a small girl was born in town,
her parents expected to 'receive' a cute baby boy and they were planning to give his name - NADZRIN. Ini sume doctor la kata through scan la, heartbeat baby tu la, ultra sound la, dia memang lelaki. semua ciri-ciri baby lelaki ada kat dia, sampai la dia lahir, punye la pemalas, tdo je = doctor tampar punggung die dua kali pon dia tanak bangun dan nangis (tdo punye pasal). mak dia dah nangis, takot baby yang die kandung 10 BULAN lebih tu dah mati. aku ulang, 10 BULAN+!!! doctor tampar lagi kali ketiga kuat2, dia nangis sikit je "eheekkkheekk" pastu tdo balik! ok, legaaaaaaaa mak dia. TENGOK!! punye la malas!!

Selepas itu, mak dan bapak dia menyaman rugi doctor yang memeriksa mak die sepanjang mengandung sebanyak 400 ringgit (time tu kire banyak dowhh!) kerana memberi fakta yang salah tentang bayi yang die kandung dan kerana fakta yang salah itu mak die telah membeli peralatan bayi lelaki belaka.

budak ini dibesarkan macam kanak2 perempuan yang lain tapi die ade 'semacam' sikit =
macam jantan (kate bapak die). banyak main, kasar dan notty...

pasal bola ni, segalanya bermula apabila die main bola sepak dengan kawan2 kelas and cikgu kelas dia, Cikgu Zaini,seminggu dua kali pada usia 12 tahun. dia kata dalam hati (aku suka bola sepak).

Semenjak itu, NORADZRIN (dah tambah nor kan, sebab perempuan kan) hahahhaa...
rasa macam suka pada bola sepak. itu siiiiikiiiiiiittt la citer pasal aku kecik2.

Maka dengan itu, (back to the world cup story) antara sebab - selain kerja - bulan ni merupakan bulan yang memenatkan adalah kerana aku tak cukup tdo sebab tengok bola punye pasal. dulu sebelum kawen, aku layan bola dengan adik lelaki aku.. skang da kawen, laki aku la!

aku ingat lagi time induksi kat sg congkak. masa tu kawan aku mak nam ngan linda sebilik dengan aku.. malam2 pukul 2 pagi aku bukak tv pelan2 nak tengok World Cup 2006.. pastu duduk rapat kat tv sebab derang tdo, takleh pasang kuat2.. tambah2 maknam pulak demam panas time tu..

tapi skang aku yang demam GUMBIRA sebab german (team aku) dapat pegi semi finals.. but unfortunately Muller - misses next match - during the semi - cause = yellow card ari tu!


dah la cacau pon injured...podolski pon ade muscular problem.. adoiii.. tapi takpe la.. spain pon aku tengok maen ke laut je banyak! macam tak organize je.. the deutsch will be just fine on the field!! ACHTUNG SPAIN!! haaa.terus speaking german aku! AKU AKAN SAMA2 'TURUN PADANG' WITH MY HOME GERMANY's JERSEY.. i love you german (nak harap malaysia?? hampehhhhhhhhhh)

all players, No Angst!! Gesundheit, Übermensch!!

tu bukan carut ye, maknenye NO FEAR!! GOD BLESS, SUPERHUMAN!!

Till then,

1 comment:

SangRatoo said...

kakok bagi award..nahh amekk..bedebushhh!!