background

.:mamayin papabear:.

.:mamayin papabear:.

.:mamayinpapabear:.

.:mamayinpapabear:.
~forever love~

Tuesday, September 28, 2010

~~iklan kuruskan badan~~


DARIPADA SIZE NI (JUN 2010)



(TENGOK GAMBO AKU, BUKAN DATO' SITI)

KE SIZE INI



atas ni semalam, isnin 27 sept,

bawah ni third day of raya 2010

takde la beza sangat kan.. tapi, BOLEEEHH laa.. haaaa kenapa dan macam mane??semuanye kan bermula dengan kisah nak puasa... mak tiri, cousin, kawan dan banyaklah aku dengar citer pasal susu ALPHA LIPID nih.. im suffering acid reflucts.. jadi aku cari apa saje ubat asalkan aku baik.. banyak orang advice so aku cubelah..

mule2 minum tu kate orang memang akan sakit (keluarkan sume penyakit kononnye) maka migrain aku pon mencurah2 la datang...tapi aku GAGAHkan jue la..
dalam 4 hari pastu aku stabil balik..

memang aku jadi tak lapar bile minum alpha lipid tu..gastrik+acid refluct aku pon Alhamdulillah..kalau tak, acid tu akan 'flush' ke atas sampai bakar paru2 & tekak aku...dulu suara aku asyik serak je..sebab infection+burned disebabkan acid tu kan.. skang, Alhamdulillah makin ok..

Aku bukan agen pon nak promote lebih2..i just want to share how good it is.. ada satu pharmacy kat melawati ni aku beli dengan harge murah..bukan rm180 (rege asal).. nak jadi agen pulak kena bayor mahal sangat.. tapi aku ade baca kat satu blog ni, kalau beli 10 tin dapat rm100 je satu..tapi papabear kate kalo jadi agen dapat 60-68 rggt je satu tin! sangat murah, darab kebaikan yang hebat, sama dengan = WALLAWEEYY!! susu tu bukan untuk kurus je tau, untuk sume jenis penyakit! dan die bukan ubat pon, cuma supplement saje...
u olls try la ye! selamat mencube!


Till then,

2 comments:

Scha406 said...

wahh..kelass ko mak hayemmm~~~ bravo!

SangRatoo said...

kalau cam kakok yg menyusukan baby ni ada side effect tak kat baby?huhu~