background

.:mamayin papabear:.

.:mamayin papabear:.

.:mamayinpapabear:.

.:mamayinpapabear:.
~forever love~

Monday, March 2, 2009

very very very unusual

En Bahrin yang babi..eh.. baik dan budiman tu trapped Noradz hingga ke tahap ni..plan dia report bank negara kata Noradz skim cepat kaya..pelaburan internet dan sebagainya... Noradz ni skim cepat kaya ke? yang aku tau pelaburan kereta... noradz ada website atau blog ke? yang aku tau dia tu and anak2 buah dia yang promote kat forum kat internet siap download borang lagi..

yang paling best, ada antara orang2 dia back up bapak aku and record apa yang diorang meetingkan.. siap kata "Noradzma ada songlap duit Noradz 5 juta..dia ada simpan kat rumah dia, kitorang
boleh tunjuk rumah pastu pandai2 la korang.."


and now, he and his fucking members spread to all, that NORADZ are going to sue bank negara for the lateness of action that brings dismantling of company..

kan dah menyusahkan Noradz..? bila pulak kami nak sue bnm????? macam2 lagi sebenarnya cerita pasal bahrin ni...sungguh-sungguh betul dia nak jatuhkan kami...

sedih sangat aku...dah sebulan tdo malam tak lena...busy sangat..bayangkan...

4.30 pagi aku bangun untuk belajar, 6.30 siap2 gi kerja sampai petang kul 6 baru balik..6.30 sampai umah.. malam kerja bertungkus lumus selamatkan noradz..ahad sekolah..mana dengan assigmnt lg..macam hari tu, meeting nak jual tanah nak selamatkan bayar balik ahli2 noradz kul 10 pm..bayang la kul baper habis..?

mungkin aku akan digari dan dibawa ke lokap..oooh tidak! tapi aku terima dengan redha, Ya Allah..

nangis...nangis..nangis...selama mana aku nangis benda tak berubah kecuali Allah berkehendakkan macam tu..aku rela digari sewaktu aku bukan di MATRADE ni..

jadii......................marila berhenti kerja dgn kadar segera..

En Bahrin, semoga Allah maafkan semua dosa2 fitnah kau menjatuhkan orang lain , keluarga kau dan anak2 buah kau ya..semoga berkat harta2 yang kau cari...semoga kau insaf dan syurga pengakhiran buat mu..


assess this picture...nilai la...betapa gembiranya bapak aku bila barang kes boleh dibawa pulang balik..tapi kenapa ye kes tak selesai2..??

mama just called..crying badly..upset katanye..

Till then,

m a m a y i n (+_+)

1 comment:

wardah @ fie shah said...

sabar ok gegel..ingat Allah ms senang & susah..Allah akan igt kite ms senang & susah juge.. senyum saje ok..