background

.:mamayin papabear:.

.:mamayin papabear:.

.:mamayinpapabear:.

.:mamayinpapabear:.
~forever love~

Tuesday, May 25, 2010

AKU JUAL handBAG MURAH!!!!

BOLEH CALL ATAU MESSAGE AKU KAT 013-2336303
kawan2 yang baca blog ni tulong la war2 kan pada kawan2 yang tak tahu
untuk membantu kawan menjual handbag ni supaya sesama kawan hidup bahagia..


RM 25.00
BROWN - 1 UNIT
BLACK - 1 UNIT



RM 19.00
PINK - 3 UNITs
APPLE GREEN - 3 UNITs
OCEAN GREEN - 3 UNITs
BROWN - 2 UNITs


WHITE WITH YELLOW STRIPES RM 25.00


GREY WITH YELLOW STRIPES RM 23.00
(defect [a small grey line on the yellow part])

design ni ada dua 'pemegang' tau. satu panjang satu sangkut kat bahu.
yellow part tu aku cover dengan kertas (takut kotor). aku koyak sebelah untuk tatapan u olls..

TILL THEN,

5 comments:

Scha406 said...

babe, ko ni klu nk mnjual,gune la startegi perniagaan yg bjaya sket. model tu jgn diri sndiri, da lapok. pastu bg la details bag tu. brand ape. bape tahun dah pakai. size besar mane. ape yg best ttg bag tu. harga bape.

beli bag tu pcume jam tgn ko tu ker?

mamayin nakuya said...

inilah strategi perniagaan yang paling bagus sekali!! zero cost hundred profit macam dr rozmey!! kalo da smilan beleh rggit da tentu la cap ayam!!! ke nak aku kate GWESS?? da tentu la baru - ape jadah nye aku nak beli kaler yang sama sampai 3 set!!! HARGA DA TAROK DAH!!! SILE TEKAN READ MORE TU BOLEH TAK????? ko ni nak kena tumbukan honda ni!

Scha406 said...

oo yehh? maap maap cik hondee

Devilish-shasha said...

yin... yang kecik color pink tu cam menawan ati aku je...yang blue tu jugak...

mamayin nakuya said...

sha, tak payahlah mintak mangap ~~~ ko bukan bersalah tetapi pengantin baru memang cemas sket...

shida, beli2.. smilan belas hengget