background

.:mamayin papabear:.

.:mamayin papabear:.

.:mamayinpapabear:.

.:mamayinpapabear:.
~forever love~

Tuesday, May 11, 2010

Thomas oh Thomas



Thomas yang disebut-sebut bukanlah si thomas yang menjual eskrem di chow kit, mahupun buah berangan di petaling street.. tetapi... PIALA THOMAS!!! tengok si Ismail kat sbelah ni pon ko dah tau..


I was screaming and the sound was like having 10 microphones in front of me babe! (itu si papabear ni lah yang cakap) semangat aku terjerit pekik dalam rumahku sorgaku ni menyokong si Hafiz Hashim yang tengah lawan JAPANG di bukit jalil. "MAMA.!! jerit macam kat stadium ni kenapa?" tu dia.... si papabear dah mengaum... sebagai isteri yang tidak patut melawan...dengan nada perlahan aku balas "ade aku kisah?"

HAAAAdoooiii.. harap tu tak dikira derhaka.. saya hanya cintakan negara.!!! hahaha... :D

kesedihan Hafiz Hasim kalah di tangan pemain berkening cantik bergigi sedikit kuning iaitu Sato tidak menyedihkan aku sebab hari ini, my bestfriend, gave birth to her first baby, 3.7 kgs, boy and BIG!!! 3.7.?? ohw man.!!! congratulations fie!! haruslah aku nak melawat esok!!

welcome to the world sayang...!!! arif haikal ke...haikal arif entah! anyway, my pray is only with you my dear, syukur Alhamdulillah, Allah s.w.t. gives you one of the best parents in the world!


last issue is, how to get nuff nang in my blog? try to get one lah! esyok la.. papabear da panggil nak potongkan kuku!

till then,

No comments: