background

.:mamayin papabear:.

.:mamayin papabear:.

.:mamayinpapabear:.

.:mamayinpapabear:.
~forever love~

Monday, May 31, 2010

BERCINTA DENGAN LAKI ORANG dan JANTAN PUAKA dan SAHABAT

BERCINTA DENGAN LAKI ORANG

bagi aku adalah lebih hina daripada berkahwin dengan BEKAS laki orang! salah siapa ye? aku tak berani cakap lebih-lebih pasal ni sebab aku pon da kawen, mane tau kan tetiba laki aku didatangi seorang PEREMPUAN yang main BOH je walau laki orang, kalau laki aku suka.... YA ALLAH, minta jauhkan ya? tapi itulah kan, bila diri sendiri tu dah tergolong dalam golongan PEREMPUAN PENTINGKAN DIRI yang tidak memahami hati seorang perempuan yang lain (which is wife) - janganlah tiba-tiba nak rasa diri tu bagus pulak kan? kesian ye orang camtu?? sometimes we thought woman should understand other woman better tapi SETAN kan? mane kire jantan betina.. LUST vs BRAIN..

JANTAN PUAKA

ni pulak merupakan species yang suka sebok hal orang, bini orang, anak orang, tapi tak sedar bini sendiri, keluarga sendiri, masa lampau sendiri dengan awek yang ntah lah........... panjang sangat nak type.. ingatkan bila diri tinggi dan panjang, otak pon pikir panjang tapi ke-balance-an diri dia ternyata jelas apabila badan PANJANG otak PENDEK!!

HARI INI

still at HUKM..maktok is in the operation theatre..that is why i have sometimes to write something about someone who thinks she/he is sooooo perfect! mama kata, orang camni sebenarnya orang yang malang...sebab die suka buka aib orang lain dengan harapan aib sendiri tak tercela...aku sangat sayangkan kawan aku, kes kat atas tu tak ada kena mengena dengan aku tapi bila bab sahabat = CUBIT PEHA KIRI PEHA KANAN TERASA!! buat sahabat, JANGAN DOWN, apa yang ko buat tak salah di sisi ALLAH.. orang lain tak payah nak sibuk sebab syurga neraka bukan kat tangan depa... ingat pesan aku, at the end of the day hanya ko dan ALLAH.. masa aku nak kawen dulu pon ape orang tak kate... tapi akhirnya orang yang RASA DIRI DIE PERFECT TU, DIA PON TAK KAWEN dengan orang tu dan aku..Alhamdulillah  - sangat happy dan rasa beruntung dengan PILIHAN YANG AKU BUAT NI.. andai kata satu hari jodoh aku tak panjang (konon depa kata laki aku playboy kan) tu bukan urusan diorang pon, itu dah tertulis QADA dan QADAR kite, bahagian kite.. bukan sebab diorang..setakat ni, laki aku - yang aku pilih, ALHAMDULILAH..in future, i dont know..so, i love you, be strong.....

Till Then,

1 comment:

Scha406 said...

sinis..sinis..terhiris dia bace neh